Utmaning



Jag har fått en utmaning - Kreativ blogg, det var Sandra som gav denna till mig. Så då kör vi!

Utmärkelsen går ut på att man ska berätta 7 fakta om sig själv:

1. Jag är ett kak-och godismonster!
2. Jag älskar överraskningar!
3.
Jag gillar inte stark mat, men lär mig mer och mer!
4. Jag vill resa till Nya Zeeland, och kanske bo där 1 år.
5.
Jag har lässvårigheter.
6. Jag kämpar för att gå ner i vikt, och det går ganska bra!
7. Jag drömmer om den dagen vi renoverat klart huset!

Jag skickar vidare denna utmärkelsen till: Malin, Marie, Kia, Ellinor, Marlene (jag vet att man ska skicka till 7, men detta får räcka)

Om du får denna awarden ska du :

- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Tack..=)

2010-01-31 @ 18:09:24
URL: http://marlees.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo men det är en liten utmärkelse, att jag tycker om din blogg!

2010-01-31 @ 19:16:29
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0