Snö snö snö!

Ska det någonsin sluta? Man kanske inte borde klaga nu när det för en gångs skull är "riktig" vinter, men jag är trött på det nu!

Igår åkte jag och Nicole tåg till Ängelholm, till mormor.
Eftersom Nicole var vaken ville hon inte ligga i vagnen, så hon fick vara i mitt knä. Charmade alla i kupén, snackade och skrattade med dom som satt brevid oss!
Hon som satt närmst oss var så imponerad att hon står så bra, man behöver ju bara hålla i händerna. Eller rättare sagt, Nicole håller om mina fingrar.
Nicole är ju 4 månader gammal, men vi får ofta höra att hon är så stabil och tidig för sin ålder.
Kul!!

Idag har vi mysdag,men vi ska ge oss ut på en långpromenad sen!
Ikväll ska vi mysa med pappa och hjälpa honom packa, han åker till Sälen
imorgon och kommer hem på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0