Sjukling

Igår var Helena & Theo och Anneli,Olivia & Isabell här på besök! Jag bjöd på fruktsallad och vi snackade massa skit! Lika skoj som vanligt.
Båda virrpottorna lyckades dessutom köra vilse på vägen hit, trots min mycket utförliga karta och vägbeskrivning!  SUCK! Heheh..

Efter att dom åkt igen så gick jag ut i gymmet och tränade en timme innan det var dags för kvällsmat, purjopaj!


När jag skulle lägga mgig kände jag mig illamående, men somnade ganska snabbt. Jag vaknade dock inatt av att jag behövde kräka.. inte så kul!!

Idag skulle vi haft besök av Caroline och Ella, men vi fick ju ställa in det såklart!

Jag ligger i soffan och kollar på film och Nicole somnade just här brevid mig, det är precis som att hon känner på sig att mamma inte mår bra..


Nu ska jag vila vidare, får se om jag orkar ta mig ut på någon promenad idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0