Klagomål

Igår klagade Malin på att jag uppdaterar för sällan, så jag lovade hennen att bättra mig!

Jul och nyår gick fint, Nicole var så fin i sina nya klänningar!
Tomten var lite halvläskig, men så var hon  ju supertrött när tomten kom så det var inte så konstigt kanske.

Den 28 december var vi nere i Malmö och kollade på supercross, jnågot jag velat sen jag fick reda på att det skulle vara i Malmö. Att min barndomsidol Jeremy McGrath kom dit och körde gjorde ju inte saken sämre!
På vägen ner till Malmö stannade vi i Kävlinge och lämnade Nicole, det hade gått jättebra fick vi höra när vi kom och hämtade henne vid 23.30-00-tiden. Vår duktiga tjej!

På nyårsafton var vi ju hos Stoffe & Jessica, vår lilla prinsessa i guldklänning sov så gott i stort sett hela kvällen. Hon vaknade 23.30, lagom så att hon kunde vara med ute när vi andra skålade in det nya året!


Familjen Jilkén var nere hos Larssons i Kävlinge på nyår och dagen efter var dom hos mamma och pappa, så då passade vi på att åka upp och hälsa på.

Pär(Thomas bror), Malin, Sandra och Emelie var här förra söndagen/måndagen. Vi hade lite spelkväll, suspermysigt!

Förra veckan kom jag igång med min träning, jag har en egen PT. Kanske inte så svårt att räkna ut vem med tanke på att gymmet är här hemma!
Skönt att vara igång, jag har satt upp mål och om jag klarar mitt slutmål så blir det en ny laptop!!!

Jag och Helena(och barnen) var uppe hos Anneli(och barnen) i torsdags, en god lunch och massa tjejsnack, perfekt!


På kvällen var jag och Nicole hemma hos Jenny på Tupperwareparty, men jag köpte inget. Hade iofs inte tänkt göra det heller för jag tycker det är onödigt dyrt.
Tyckte det var så kul när hon som demonstrerade förklarade hur snabbt och smidigt man gjorde ris i deras skål. Det tog bara 10 min och det var ju perfekt när man hade ungar som skrek efter mat osv..
Så sa hon även " alla vet ju hur komplicerat det är att göra ris..det kokar över..bränns fast osv"
Jag har då aldrig lyckats koka över ris,bränna fast det eller något annat, dessutom tar det bara 20 min att göra så så speciellt tidskrävande är det inte. Man brukar ju för övrigt göra annan mat med så det borde inte var ngt problem?
Nae hon var lite konstig hon.
Så ville honn bära på Nicole en massa med, jaha du..har aldrig träffats men visst.

I söndags var Thomas föräldrar här, vi åkte till badhuset och sen åt vi lunch ihop här hemma.
Bibbi gav mig min p-spruta, no more kids in a while!


Thomas började jobba i måndags, efter 3 veckors ledighet! Lite omställning men skönt att vara tillbaka i gamla rutiner igen!
Igår kväll var vi i Kungsbacka och hämtade hem nya saker till gymmet, så på fredag när jag har mitt nästa pass där ute så är det med dom nya sakerna! Ska bli skoj!!





Nu ska jag göra ngn lunch, får se vad det blir!








Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin du e i håret :)

Jättegulliga bilder på alla barnen :)Kul att ni träffas.

2010-01-21 @ 02:03:12
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0