Eftermiddagsbesök!

I lördags var Thomas och Nicole nere i Lund och hälsade på Andreas. Jag var alltså helt själv hemma, superskönt!!
Jag promenerade ner till stan och köpte grönsaker på torget, bakade 2 tårtor, lagade kvällsmat och bara hade en skön dag!

Igår var jag och Nicole uppe i Ängelholm hos Linda, trevligt!! Vi åkte inom mamma(pappa var innte hemma) på vägen hem..

Nicole har börjat sova bra på nätterna igen, skönt..var inte så skoj när hon vaknade och var rädd!
Inatt vaknade hon dock 30 min efter att hon somnat, gallskrek helt hysteriskt. Hon hade kräkts och antagligen satte hon väl lite i halsen så hon blev rädd.. hon somnade om snabbt igen när jag tröstat henne..


I eftermiddag kommer Anneli och Helena hit med sina barn! Ska bli skoj som vanligt att träffas!
Nu ska jag ge Nicole "frukost" och sen ska vi gå ut i snövädret, tänkte gå till Willys och handla, 25-30 min promenad enkel väg! Perfekt!! Dessutom är det ju uppförsbacke hela vägen hem typ, känns bra i kroppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0