Dålig!

Jag är så dålig på att vara framme med kameran, tänkte på det igår när Linda åkt hem! Suck!
Har dock tagit supermånga med mobilen nu när Thomas är i Sälen,
för att kunna skicka MMS till honom!

Vi har det superbra här hemma på vår tjejhelg, MEN vi saknar faktiskt pappsen!!
Nicole har sovit i pappas säng sen i torsdags nu, men inatt får hon sova i sin egen säng igen!

I eftermiddag ska vi hämta Marie på Knutpunkten, hon kommer med tåget från Stockholm där hon varit med sitt jobb.
Vi ska ha myskväll med sushi,rosévin och så ska jag
tvinga i henne lite av min tårta! haha..

Jag och Linda smakade på tårtan igårkväll när vi kollade på film.
Jag tyckte inte den blev så himla supergod, men jag vet nog hur jag ska fixa till det inför nästa tårta!
Om ni undrar så är det Nicoles namnfest jag övar inför..

Nu ska jag och Nicole åka till Ikea och köpa lite nya ljus, det är så mysigt att ha tända ljus på kvällen!

Over and out!

(tagen imorse, vet inte varför jag ser så sur ut)

Gladfisen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var ute på väla precis, fy tusan vad mycket folk!!!! Hittade du något?



Jag jobbar på optimera! :) hihi!kram

2010-01-30 @ 15:17:04
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag köpte faktiskt den :) hihi! Nej jag vet sjukt mycket folk, ska åka dit imorgonkväll hade jag tänkt. Kanske lite mindre folk då. kram

2010-01-31 @ 09:30:09
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har fått en utmärkelse på min blogg :) hihi kram

2010-01-31 @ 13:47:55
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0