Bilder!

Igår var inte Nicole på topp, hon åt vid 7-tiden och sen ville hon inte äta på förmiddagen som hon brukar.
Vi gick ut på en 2-timmarspromenad och hon sov i 10 minuter, sen var hon vaken i 50 minuter och bara låg och tittade på sina muminfigurer. Till slut somnade hon igen och sov i 4 timmar.
När hon vaknade vid 16 tiden gav jag henne mat och då åt hon som vanligt igen, men verkade inte så hungrig som hon borde vara!
Jaja..idag är hon på topp igen!
Nu ska jag lägga in bilder sen ska vi gå till tåget och åka till mormor!
CIAO!


Första gången jag smakar potatis, konstigt!


Så kommer farmor och hälsar på, så ska hon tvunget ge mig den där hemska potatisen! WHY!?!


Pappa och mamma åkte skridskor och hade mig som hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0