Tack!

Först och främst vill jag(vi) tacka alla som gjorde denna dag så speciellt för oss! Även tack för alla finna presenter!!
Bilder från dagen kommer!


Jag funderar på vad jag ska äta, sent jag vet men jag har inte orkat engagera mig!
Annars kan man ju äta lite leftovers! Hehe


Hittade ett paket fromage i skafferiet, kanske skulle svänga ihop det och äta till filmen vi ska se sen när Thomas tränat klart.  Jag har ju trots allt ätardag idag:)
Imorgon är det hårdträning igen, är "frisk" nu så nu är det hårda tag!
Tänk att jag gått ner 23 kilo på 4 månader, inte illa om jag får säga det själv!





Kommentarer
Postat av: jessica

Så duktig du är:).Snart så har du säkert din gamla kropp tillbaka! önskar att jag haft din självdiciplin...hehe, blir lite väl mkt godis ibland!

2010-02-15 @ 06:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0