Simning

Jag kom nyss hem från stan och det var alledes tyst och mörkt i huset, gick upp till sovrummet och möttes av denna syn:

Mina mysisar!


Dags att uppdatera lite kanske.
Det blev en tur till morfars jobb i måndags, 1 timme och 10 minuter tog det precis som sist vi gick dit!
Jag fick dock ett hemskt skoskav, vilket gjorde mig otroligt sur eftersom det påverkar min träning.
I tisdags insåg jag att det skulle vara omöjligt att gå ut på promenad, dels för vädret men mest för skoskavet. Jag åkte till badhuset istället och simmade 1750 meter!
Igår var jag inte alls sugen på att gå så jag stack till badhuset igen, simmade "bara" 1000 meter .
Idag har jag gymmat och sen åkte vi ner till stan och gick en promenad på Gröningen. När vi kom hem åt jag ett snabbt mellanmål innan jag stack till badhuset och simmade 1200 meter.

Nu har mina sömntutor kommit ner och jag ska ge Nicole lite mat sen är det dags för kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0