Kläder

För mig är det självklart att man klär upp sig på fest, men det gäller inte alla har jag märkt när vi varit på diverse tillställningar.
Vi har ingen direkt dresscode till på söndag, men inte kommer man väl med skrynklig skjorta och jeans tex?
Eller någon fyndig t-shirt?


Nicole kommer ha en fin klänning på sig, och det tänkte jag med ha!

Jag är så glad att jag har en man som har stil, jag behöver inte oroa mig för att han inte ska klä sig bra. Det är ju han som hjälper mig om något!!♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahaha....du är rolig du:)

2010-02-13 @ 08:57:13
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Allt klär en skönhet, så är man snygg behöver man inte klä upp sig! ;)

Skämt & Sido..

Hoppas att ni får en toppendag i morgon!

2010-02-13 @ 19:54:18
URL: http://marlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0