Godmorgon!

Varför kan inte jag sova idag!?? Suck!
Nicole sover som vanligt vid denna tiden, det vore ju passade om även jag lyckades med sovmorgon!

Igår var vi ute och gick i 2 timmar, var bla nere på Özen Allfrukt och lämnade tillbaka blöjorna Thomas köpte i fredags.
Normalt kostar blöjor runt 100:-, men dom tog 180:-!!!!!
Thomas visste ju inte eftersom jag alltid sköter inköp av blöjorna.
Hon i kassan såg mycket förvånad ut när jag ville lämna tillbaka dom, och så frågade hon varför. Ja du, kanske för att ni är svinig dyra med blöjor????
Köper man en ekonomibox på Willys får man 2 paket för 198:- tror jag det är.
Nog om det nu!
Vi gick även inom Åhléns där vi fyndade ett par tossor för 5:-, aldrig fel med rea!


Igårkväll när Nicole åt sin gröt kom hon på att det är extremt kul om man blåser ut när man har munnen full med gröt!
Första gången var nog av misstag, men de andra 10ggr såg man att hon verkligen engagerade sig!
Som hon skrattade!!
Gullunge!



I eftermiddag ska jag och Nicole åka ner till Kävlinge och hälsa på, vi ska även till Lund och kolla när Alicia spelar handboll! Ska bl skoj!
Tänkte att jag skulle ta med lite tårta ner, det blev ju över sedan namfesten.






Nu ska jag fixa lite frukost!




Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Det vet jag inte ännu. Har redan fyra stycken och tänker hellre en gång för mycket än en gång för lite. Ett namn skulle jag nog aldrig tatuera in.. Blir ett mönster eller någon text.. :)

2010-02-16 @ 12:42:47
URL: http://marlees.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin tarta, ar det du som gjort den ? :) kram

2010-02-16 @ 12:47:24
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Tina

"Ett namn skulle jag nog aldrig tatuera in". Ditt barns namn då Marlene? Det är ju en person som alltid kommer finnas i ens liv..?



Jag funderar på att tatuera in ungarnas namn, har bara inte bestämt hur jag vill ha det..:/

2010-02-16 @ 21:05:22
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Svar till Tina: Förstår inte riktigt varför du hängde upp dig på det. Är det något fel med att INTE vilja göra det? Jag gillar helt enkelt inte grejen med det bara.. namnskyltar till barnvagnar, namntaturingar, namnnappar.. you name it!

2010-02-16 @ 22:09:32
URL: http://marlees.blogg.se/
Postat av: Tina

Ok. Men en annan text går tydligen bra? =)

2010-02-16 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0