Fredag!

Snacka om att veckorna bara springer förbi!

Idag har vi varit på babysim, vi promenerade dit. Det tog 30 minuter, lagom promenad!
På vägen tillbaka gick vi en liten omväg, så skönt väder!!

Nu sover Nicole som en liten gris och jag förbereder för morgondagens tårtbak. På söndag är det ju Nicoles namnfest, ska bli skoj!

I veckan har det inte hänt så mycket, jag har varit sjuk så det har varit lugna gatan.
Men igår var vi faktiskt iväg hela dagen, hos Anneli. Lika trevligt som vanligt att träffa tjejerna (och killen Theo!). Igår var även Lotta med däruppe, hon skulle nämligen fota våra små barn!
MÅNGA skratt och säkerligen många bra bilder blev det, längtar till vi får dom!!

Nu ska jag fortsätta med förberedelserna.



Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Nej, det heter LITTALA.. så står det både i brochyren jag fick till OCH på skålarna.. så där har du fel ;)

Jadå, allt är bra.. förkylda som attans bara.. själv??

2010-02-12 @ 15:49:27
URL: http://marlees.blogg.se/
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Här stavas det som det står på mina skålar som jag fick idag och i brochyren som följde med.. littala.. http://www.designonline.se/Trademarks/sek1/Iittala

Sen spelar det någon roll? Det var hemskt vad du ska märka ord, det var samma i gamla bloggen.. Ska du inte klaga på ungefär 50% av sveriges bloggar då, där det är stavfel och meningbyggnadsfel utav bara den?

Ha en bra helg! :)

2010-02-12 @ 19:05:15
URL: http://marlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0