Äntligen!

Äntligen har jag fått tummarna loss och fixa till bloggen lite!
Vad tycks?

I lördags slappade vi på förmiddagen och sen gav vi oss iväg till IKEA, galet med folk där var!!
Jag köpte det jag skulle ha och sen körde vi hem igen,
hade tänkt gå en runda på Väla med men jag skippade det!

Vid 17tiden hämtade vi Marie och hennes kollega Jesper på Knutpunkten, så skjutsade vi Jesper till Långeberga sen körde vi hem och åt sushi och drack vin!
Vi gick upp en runda till Brunnen, köpte lite onyttigheter och gick hem igen.
En riktigt slapp och mysig kväll!

Igår åkte Marie hem vid 11 tiden och efter en dusch körde jag och Nicole till mormor och morfar.
Nicole åt morot där, supergott tyckte hon och tyckte att jag hade tagit med för lite!

Vid 14.30 åkte vi till flygplatsen och skulle hämta pappa Thomas och hans kollega Richard, dom hade såklart landat tidigt så vi kom efter att dom landat. Vi som skulle stå där och välkomna dom innanför dörren!!

När vi kom hem så slappade vi i soffan först, sen la vi oss i sängen och kollade på en film. Efter filmen gick jag ner, men Thomas och Nicole sov kvar i sängen 1,5 timme till, sömntutor!
Vi besällde pizza och kollade på en annan film innan vi gick och la oss. Slappekväll!

Nicole äter gröt för glatta livet, morgon och kväll. Hon blir sur om det inte går fort nog! Vatten tycker hon fortfarande är lite konstigt i munnen men det går bättre och bättre!

Idag är Thomas hemma från jobbet, han är sjuk stackarn. Efter att jag givit Nicole sin morgongröt och lekt lite så somnade honn i sin säng och jag gick ut i gymmet och tränade som en galning!
Nu börjar min hårdträningsperiod nämligen!

Nicole sover nu (pappan med för den delen) så jag tänkte göra lite nytta innan hon vaknar.
Då är det lite lek innan vi ska gå ut på långpromenad. Funderar på om vi ska gå till morfars jobb och hälsa på! Vi får väl se vad klockan är när vi kommer iväg!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fint! :)

2010-02-01 @ 15:59:30
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

Fin blogg:)

2010-02-04 @ 00:04:11
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0