vilken natt.....

Känner mig med död än levande!
Bröt ihop när jag lagt mig igår så jag gick ner ch la mig på soffan och kollade på en film istället,
sen somnade jag nog rätt snabbt när jag gick upp och la mig igen.
MEN jag har varit vaken 100 ggr inatt,
var uppe och kissade ett par ggr sen vaknade jag av förvärkar ett par ggr.
Huvudvärk fick jag med, vilket inte är ofta nuförtiden.
Till råga på allt har katten varit inne och kom och la sig i sängen vid 4 tiden, vilket resulterade i att min näsa blev helt igentäppt!

Satt och kollade lite på bloggen imorse, fy för bövelen va trist den ser ut!
Faktum är att jag skulle vilja ha den finare men jag har bättre saker för
mig än att ändra utseende på bloggen stup i kvarten!
Klart att om jag kunnat ändra snabbt och lätt hade jag kanske gjort det.
KANSKE jag sätter mig ner och lär mig lite om detta
nu i veckan,
men ha inte för höga förväntningar!

Nu ska jag ta 2 panodil och ta  en dusch så kanske jag piggnar till lite!



Har ju glömt berätta om min kära brorson WIlmers uttalanden i fredags.

Först så sa pappa att babygymet var kattens, varpå Wilmer svarar upprört:
-Nae farfar, det är min kanins..
Han märker att det blir fel och funderar ett tag för att komma på att det heter kusin..


Sen kollar vi på bilder från när vi var uppe i Värmand i somras,
och han blandar ihop Sissel och Knut hela tiden.
Men det roligaste var att Knut numera heter KnYt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0