Våfflor!


Ikväll skulle vi ätit våfflor med Daniel&Sanna och barnen,
men Niklas hade skadat sig på fotbollen idag så dom fick åka till sjukhuset istället.
Fick nyss sms av Sanna som berättade att det kommer ta tid innan de vet något för det är mycket folk där.
Stackars Niklas!


Undrar hur länge min laptop håller ihop, den har börjat lossna vid skärmen.
Den är 4 år gammal så det är väl inte så konstigt att den börjar ge upp, den har ju varit med om en del!
När denna lägger av vill jag ju givetvis ha en ny, men det får nog vänta..föräldrarpenning är inget man blir rik på!

Jag har precis kommit in efter att ha legat och halvsovit i trädgården, vaknade av att Thomas skrek till lite. Han håller på att såga ved och mitt bland alla brädor satt en groda och tittade på honom!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0