Tjuv!

Maja är värsta tjuven!
Jag stod och skar skinka i strimlor till pizzan vi ska göra ikväll, och Maja fick smaka massor.
Jag gick in i matrummet en liiiiten stund för min dator började låta skumt, när jag kommer tillbaka har Maja värsta festen på diskbänknen!
Arg blev jag och skulle jaga ut henne utomhus men hon sprang upp istället, så jag tvättade rent skärbräda o slängde de bitar hon låtit bli att äta upp. Efter 2 minuter kommer katten tillbaka och sätter sig och tigger! Ingen skam i den kattkroppen!
Jag bar ut henne och stängde dörren och hon nblev sur o sprang iväg, för att 2 minuter senare komma och se supersöt ut i fönstret så jag släppte in henne igen.
Tittade ut på gräset och fick syn på en stackare till igelkottsunge som verkade har problem att gå, genast fick Maja skulden.
Jag la ett par skinkbitar på balkongen så hon gick ut sen hämtade jag kameran och gick ut och fotade kotten!


Framgår inte riktigt av bilderna att den är liten

När jag stod o fotade såg jag att den inte hade problem att röra sig, och jag märkte även att Maja inte ens lagt märke till den utan var endast intresserad av mig och att jag skulle ge henne mer skinka!



Nu ska jag ta en promenad ner till Netto tänkte jag!

CIAO



Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe.. blev det en skinklös pizza eller du hade mer?

2009-09-05 @ 04:03:27
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0