Svar på era frågor:

-Ja jag vet att jag är stor.
-Nej det är bara en där inne.
-Nej du MÅSTE inte alls känna på MIN mage!
-Ja det är tungt och jobbigt..
-Ja självklart vill jag att den kommer ut nu..

Börjar bli allmänt irriterad på dessa frågor/påståenden.. som om jag inte själv vet om att jag är stor som ett jävla hus?




Har spenderat förmiddagen/lunchen nere i stan.
Först var jag och gjorde vid mina naglar och sen mötte jag upp Thomas och så käkade vi lunch på en japansk restaurant. Sushi...mmmm...
Efteråt blev det en god kaffe i solen!


Jag börjar friskna till nu känner jag, känner mig inte febrig längre och näsan är inte lika igentäppt som innan.

Sugen på att baka ngt, men vad??



Kommentarer
Postat av: jessica

Jag tror hon tittar ut den 22e =) hoppas för din skull att hon kommer snart. Baka gärna en rulltårta till mig med god kräm i. fan va sugen ja e.hahahah

2009-09-18 @ 16:51:30
URL: http://jessivega.blogg.se/
Postat av: Malin

chokladbollar! det har jag tänkt att baka, fast jag har inget margarin hemma så det får vänta till imon :)

2009-09-18 @ 18:38:47
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0