Soligt!

Idag skiner solen och jag och Nicole ska snart ge oss ner till stan och shoppa lite!
Jag sitter mest och väntar på att hon ska vakna så jag kan ge henne mat innan vi åker iväg, inte så sugen på att ge henne mat på bussen!

Thomas jobbar idag med, perfekt att han kan spara sina 80timmar i 60 dagar!


På torsdag fyller jag 27år, mina föräldrar och Thomas föräldrar kommer hit och firar lite.
Undrar vad jag ska bjuda på för tårta, vi får väl se!

Nu ska jag sminka mig och göra mig helt klar så det bara är att amma Nicole innan vi åker!
Ha en bra dag!


Mys med mamma i soffan,
kramar nya gosekaninen som farmor och farfar hade med sig!

Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

åå så liten :)

de växer sjukt fort!

2009-09-29 @ 13:31:54
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0