Mysmorgon!

Idag är Thomas hemma, han ska iofs jobba lite men hemifrån.
Inatt har Nicole bara varit vaken en gång och velat äta, sen vid 7.30 vaknade hon och ville ha mat.
När hon ätit klart låg hon och jollrade hos pappa medans jag gick och duschade, när jag kom tillbaka sov dom så sött båda två!


Igår badade Nicole för första gången,, hon tyckte nog det var rätt mysigt verkade det som!





Nu har vi precis ätit frukost och jag sitter och letar efter tips på hur man får bort oljefläckar.
När vi åkte hem från familje bb så lyckades Thomas få olja från hjulen på vagnen på liggdelen, en stor svart fläck som är allt annat än snygg!
Någon som har något bra tips!???


Vad glad jag vore om jagi nte hade on t i huvudet någon dag..




Oj glömde att skicka iväg inlägget!
Nu har Nicole fått på sig dagens första outfit och vi ska iväg och handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0