Måndag!

Ny vecka, nya tag!

Jag skrev ju igår att jag undrade hur länge min dator skulle hålla, den höl ca 4 timmar efter det.
När jag skulle stänga ner locket så gick den sönder.
MEN min söta pojkvän lagade den så den funkar att använda, dock får jag inte stänga locket men det kan man leva utan!

Niklas hade blivit röntgad efter 5 timmar på sjukhuset igår, och sen fått reda på att inget var brutet, skönt!


Undrar vad jag ska hitta på idag, vädret är fint som vanligt så det blir ju garanterat någon promenad.


Idag är Thomas i Mölndal och jobbar, så vi får hoppas att inget händer idag.
Skulle det dock mot förmodan hända ngt idag så är det ju bara för honom att köra hemåt.
Tidigast till helgen kommer bebis tror jag!


Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0