Lillasyster Stålhandske!

Inatt föddes Elin Stålhandske, Cecilia och Jens andra dotter!
STORT GRATTIS till er!





Nu ska jag berätta något som jag knappt tror på själv, jag har inte varit uppe på toa en enda gång inatt!!!
Helt otroligt, första natten på flera månader som jag verkligen sover hela natten!


Eftersom nästa hemmamatch är 2 dagar efter beräknad födsel så tror jag inte jag kommer gå på fler hemmamatcher i år,
så vi passade på att fota mig igår på Olympia.




Nu ska jag fixa lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Okej va kul! Va spännande hade lätt velat göra om förlossning hundra gånger! =)

2009-09-17 @ 10:25:55
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0