Latkatten

Har nyss kommit hem från stan, varit ett snabbt ärende där nere.

 

När jag var där fick jag ett MMS av Thomas, "vi håller tummarna, eller ja katten sover mest.."5f71fc23bbce3a10e278b60cf5db16d2.png


Det mms:et fick jag för en dryg timme sen och hon ligger fortfarande på exakt samma ställe, hon har inte ens märkt att jag kommit hem tror jag!

Hon är som sagt en riktig livsnjutare som är på semester!
Men snart ska hon flytta tillbaka till Ängelholm igen, hon är dock välkommen på semester senare i höst igen!


Tänkte lägga mig och sova lite jag med, känner att jag behöver ta igen lite sömn!


Kommentarer
Postat av: TN

Finns det något till barnet som katten INTE sovit i nu? :)

2009-09-03 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0