Klas-Göran?

Nej jag heter inte Klas-Göran!
Det ringde nyss på mobilen och jag svarade som vanligt:
-Jennie
-Hallå?
-Ja hejhej..
-Var har jag kommit?
-Till Jennie
-Jaha jag skulle till Klas-Göran
-ja då har du allt ringt fel..
-Jamen det står klas göran på detta numret..
-Jahadu men jag heter inte klas-göran, jag heter jennie

När jag märkte att mitt budskap inte var tydligt nog sa jag hejdå vänligt men bestämt och la på.

Det är väl ungefär vad som händer i mitt liv just nu, man får glädjas åt det lilla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja bara 5 veckor kvar! :) alla verkar tro att vår bebis kommer tidigt. Vilka fina bilder ni har tagit!

2009-09-17 @ 17:26:57
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0