Kattfritt!

Igårkväll var mamma här och hämtade Maja, känns lite tomt utan henne nu!
Efter att dom åkt så satte jag igång med mitt lilla projekt som jag tänkt på sen fredags,
det blev bra men är inte klart är!
Så fort det är klart ska ni få se bilder!

Idag är det precis en vecka kvar till beräknad födsel, Marie har gissat att idag kommer bebis och jag kan nog med säkerhet meddela att hon inte kommer få rätt! Jag har inte den minsta lilla känning till att något är på G.
Fortsätt att gissa!!






Nu ska jag gå en promenad i Jordbodalen!


Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Folk får gärna säga sina åsikter, men då kan de ju våga stå för de ist för att vara anonyma!!



Jadå allt är underbart nu när rutiner, mm börjar falla på plats! :) Man kan äntligen börja njuta till 100%.. Hur är det själv?



Tycker synd om dig med den kulan.. var inte så länge sedan jag själv gick och såg ut som en uppblåst boll.. Kunde inte ens gå till postlådan de sista dagarna, hahahah! :)

2009-09-15 @ 13:56:39
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Jasse

Gud vilken fin mage du har! Börjar bli tungt nu kan jag tänka mig?

2009-09-15 @ 20:14:32
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Okej okej.. jag får väl välja ett annat datum då.. attans bananer.. när jag valde det så känndes det så rätt :D

Då tar jag den 20e :D Skulle vilja säga 18e.. men jag väljer 20e.

2009-09-16 @ 01:22:07
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Jasse

Jo, jag förstår dig. Jag kände samma, saknade också min kropp och nu när jag har fått tillbaka den och gått ner ännu mer än före gravidteten ska man kan vara nöjd, men nu saknar jag istället en bebismage! :) Ja, jag bor i Ängelholm, då ska du också föda i helsingborg? Dem är super duktiga, jag kände mig trygg hela tiden, och jag var ju med om en hel del saker..kram

2009-09-16 @ 09:24:46
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0