Inget!

Bebisen visar inga som helst tecken på att hon vill ut!
Tror hon trivs bra där inne!
Så Veronicas gissning var som jag väntat fel!

Har sovit hyfsat bra inatt, inte varit uppe så många ggr..


Igår eftermiddag skulle Thomas gå ut och slappa i trädgården och lyssna på en bok, skönt tyckte jag det lät som höll på att somna i soffan. Jag tog kudde och täcke med mig ut och la mig på dynor på gräset.
Såhär gick "slappandet";
Jag somnar och efter ett tag vaknar jag av att Thomas kommer,
nästa gång jag vaknar är han på ett nytt ställe,
nästa gång jag vaknar håller han på med stubben till granen,
nästa gång håller han på med poolplattan,
sen gör han annat osv... alltså inte mycket slappande!
Jag är mycket bättre på att göra "inget"!

Jag har börjat lägga mig i trädgården på eftermiddagen och sova, hur skönt som helst att sova i den friska luften!



Nu är det dags för frukost, är så himla hungrig!

Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Visst är de spännande att bebisen kan komma när som helst!? =)

Tror att hon kommer väga ca 4500 gram!

Ned vägde 4295..

Lycka till!

2009-09-20 @ 11:43:35
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0