Hösten är här!

Idag är det riktigt höstrusk!
Jag gillar det, ja jag vet att jag är knäpp men jag tycker det är så mysigt att sitta inne i soffan och tända ljus och ha det mysigt i värmen!
Enda negativa är att det inte är så inbjudande att gå ut på promenad i detta vädret.. tänkte nog ändå dra på regnskyddet på vagnen och ta en tur i Jordbodalen i eftermiddag!



När vi var på familjeBB hade vi besök av Nicoles mormor och morfar när hon var knappt en dag gammal. Tack för de superfina blommorna!
Sen kom farfar, farfars syster, farbror Pär, faster Malin och kusinerna och hälsade på när hon var 2 dagar. Tack för alla fina presenter!!
På kvällen kom pappas kompisar Marcus och Andreas med en jättehund som är dubbelt så stor som Nicole! Tack tack!
Pappa o grabbarna gick ut och åt och firade att Nicole fötts och jag och Nicole hade myskväll på rummet!

Igår hade vi besök av Nicoles farmor och farfar, och Nicole sov så sött hos farmor att hon glömde bort att hon var hungrig!
På eftermiddagen kom morbror Daniel och moster Sanna och kusinerna på besök, dom hade massa fina kläder och en filt och nalle med till Nicole, tack så mycket!

Niklas, Alicia och Wilmer håller "kosinen"



Till helgen kommer morbror Andreas, moster Christine och kusinerna ner och hälsar på från Stockholm, vi längtar!




Vad händer då här hemma?
Nicole blir mer och mer medveten för varje dag som går, hon fäster blicken längre stunder och man känner att man får "kontakt".
Hon är väldigt stark i nacken redan! Ibland glömmer man att hon faktiskt bara är 6 dagar!

Navelstumpen har ramlat av inatt! TACK för det, den stanken klarar jag mig gärna utan!
Jag klarar de flesta lukter när det gäller bebisar, men detta var fasiken på gränsen..



Denna tröjan hade jag när jag var bebis!



Kommentarer
Postat av: Malin

det gick inget vidare idag så det blir snitt om 2 veckor. :/ hoppas att allt är bra med er! Fy vad sköt att navelstumpen ramlat av, de är rent ut sagt vidriga!

2009-09-28 @ 14:52:03
URL: http://malinsplanet.blogspot.com
Postat av: Marie

Vad fina ni är tillsammans. Jättesöt liten tjej och väldigt fina namn.

Låter mysigt att få va inne o mysa i höstrusket. :)



2009-09-29 @ 02:01:35
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0