Godnatt!

Nu är jag trött!
Saknar Thomas med, han är på kick off med jobbet i Malmö och kommer hem sent som sören. Inte ofta jag verkligen saknar honom när han är iväg såhär i veckan, vi träffades imorse ju, men ikväll gör jag!

Skickade ut mail till mammorna i föräldrargruppen i förmiddags och har fått svar från 3 av 5, en har fått barn redan!
Träffade iofs en av de 2 som inte svarat förra veckan och vet att dom ska göra kejsarsnitt någon gång nästa vecka(tror jag det var).
Ska bli skoj att träffa dom igen sen när vi har våra bebisar här!


Har handlat nya stödstrumpor idag, känner mig stolt att jag fick tummarna loss!



Nae nu ska jag gå upp och bädda sängen och sen somnar jag nog gott rätt snabbt!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag har fortfarande en ganska liten mage. men den behöver inte blir större heller, den tar sån plats i sängen ;). Ja ta en sån bild jag älskar våra. Vi ska faktiskt iväg till en riktig fotograf och ta lite bilder i slutet av månaden :) det ska bli kul! Hoppas bara att magen håller sig fin så länge, man vet ju inte om den (jag) blir megastor!

2009-09-10 @ 21:12:14
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0