För lite att göra?

Om man sitter och analyserar smak på russin, är det ett tecken på att man har för lite att göra?

Snålheten tog överhand när jag handlade sist, jag köper alltid sun-maid russin men brevid stod eldorados billiga russin och lockade min ruttna ekonomi..


Nyss hällde jag upp russin i en skål och satte mig i soffan och plannerade lite mys med en film,
men russinen är torra och smakar inte alls lika gott!
Besvikelse!


Detta räcker inte, innan satt jag hur länge som helst och letade efter ställe där jag kan köpa soft nougat.

Dessa är så otroligt goda och dom finns i lösvikt på Jamin (godisaffär i NL)

Ett annat tecken på att jag har för lite att göra är att jag verkligen suttit och skrivit detta inlägget!



Jag HAR dock varit ute och promenerat i Jordbodalen och sen vattnat gräsodlingen i förmiddags!
Och det ligget tvätt i maskinen nu..
Så liite nytta har jag faktiskt gjort!



Nu ska jag äta min torra russin och kolla på tv..


Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Vet inte.. hon kommer väga minst 4500 iaf.. =) Jag var rejält stor i slutet och du är mycket större.. så utgår väl lite från det.. Ska bli kul att se! Hoppas inte att hon är FÖR stor bara.. hon ska ju kunna komma ut också, hehe :) Fast en fd kollega har fött barn på 5 kg så.. Kram

2009-09-21 @ 20:13:18
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0