Ett evigt filmande

Vilket härligt sensommarväder vi har!!
Snart kommer hösten och den är mysig tycker jag, Jordbodalen blir helt fantastiskt fin!


Det blir lite nyhetens behag när man köper något nytt.
Vet inte hur många onödiga saker vi filmat sen igår!

Jag har nyss filmar 2½ minut när Thomas sågar grenar från granen!
För nu ska den bort, eller inte just NU men snart.


Om en stund ska vi äta lite lunch sen köra ner till Sturupsbanan där det är serietävlingar idag. Mamma och pappa vet inte att vi kommer ner så det blir lite överraskning!


Igår flyttades spjälsängen in i vårt sovrum där den ska stå första tiden. Tur vi har så gott om plats i sovrummet!




Jag läste igår i någon blogg om tacksamhet, så jag tänkte hänga på trenden!
Jag är tacksam för:
*Jag är frisk
*Jag har en underbar familj och pojkvän
*Jag har en hus med härligt läge, nära till allt och underbar utsikt!
Ja, det är säkert mycket mer jag är tacksam för men det får komma någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0