Duktig/dum?

Jag vet inte om jag varit duktig eller dum idag.
Jag åt frukost ihop med Thomas och när han körde till Malmö
tog jag fram dammsugaren och dammsugade hela
nedanvåningen och torkade golvet i köket.

Gissa hur jag mår nu??
AJ!

Har dock suttit och vilat i 30 minuter nu och det börjar kännas bättre.
Glömmer lite bort att jag faktiskt ska ta det lugnt,
så trist att bara sitta o läsa/titta på tv hela dagarna!



Ikväll blir det nog lite nya bilder om jag får min vilja genom!

Vår filmkamera kommer antagligen idag, så skoj!!
Kommer den idag så lär det bli massa testfilmande ikväll istället för fotande antar jag.

Nu ska jag gå ner o kolla vad som finns i frysboxen till kvällsmaten.
Jag är så sugen på en god pastasås med trattkantareller och oxfile! MUMS!

Kommentarer
Postat av: Malin

oh inte bra att städa så mycket. Men fint och skönt när det är gjort. Själv ska jag ut i skogen och härja en stund. Får se vad jag kommer hem med :) Blev det några bilder igår? kram

2009-09-12 @ 08:57:08
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0