Världens bästa morgon?

Vilken mysmorgon detta har varit!
Nicole vaknade bara en gång inatt, vid 4.30.
Vid 8 blev jag väckt igen, av Thomas denna gång som kom och sjöng för mig.
Med sig hade han en bricka med två paket,en stor bukett långa röda rosor (med blomstercheckar), ett ljus, en flagga och en skål fil och flingor!
I det ena paketet fanns en glödlampa och jag fick förklaringen att jag skulle se när jag kom ner vad den innebar, och i det andra paketet låg en ny mobiltelefon!
NICE!

Efter att jag ätit mina flingor så pumpade jag lite mjölk och precis när jag var klar vaknade Nicole så hon fick lite mat innan vi gick ner.
När jag kom ner såg jag att den andra presenten var en taklampa i vardagsrummet!
Äntligen en normal lampa!
Innan kräftskivan hade vi vår gamla kökslampa där, sen efter kräftskivan kom det aldrig upp någon lampa där.

Nu ligger en mätt Nicole i sin vagn och sover sött och jag fixar lite i köket.
Thomas sitter på kontoret och jobbar.

Nu ska jag fortsätta i köket sen måste jag pumpa lite mjölk!


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS !!!!!! Om ca. fyra timmar e du 27.

2009-10-01 @ 15:55:15
Postat av: Malin

grattis igen! Ja snart är min bebis här, det ska bli så skönt att slippa foglossning senare! :)

2009-10-01 @ 17:18:45
URL: http://malinsplanet.blogspot.com
Postat av: Malin

ja men 2 månader är en baggis, jag kommer ändå knappt röra mig efter snittet! aj aj aj :P

2009-10-01 @ 18:17:46
URL: http://malinsplanet.blogspot.com
Postat av: Andreas & Christine

Grattis på födelsedagen! Låter som du haft en härlig dag! Kram Christine

2009-10-01 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0