Vårdcentralen, bvc, Kävlinge!

Fullt upp idag!
Jag var på vårdcentralen innan för att kolla mitt öra, visade sig att jag har eksem i hörselgången. Fick penicillin och örondroppar som jag ska ta en vecka, så sen får vi hoppas jag hör igen!
Peter från BVC var här och hälsade på vid 10.30, Nicole var som en ängel hela tiden! Även denna gången hade hon gått upp massor, super!
Efter att Peter gått passade jag på att bada Nicole, det gillades inte idag!
När hon fått på sig sina kläder igen så somnade hon sött på min axel, och nu ligger hon i sin vagn och sussar!

Om ett tag ska jag och Nicole åka ner till Kävlinge och hälsa på, hade egentligen tänkt att ta tåget ner och åka med Thomas hem men nu ska han inte till Malmö längre så vi tar bilen istället!


Nu ska jag fixa lite innan det är dags att ge sig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0