Väntan

Jag sitter här och väntar på min käre sambo..han är som vanligt i garaget.
Vi ska åka till mina föräldrar ikväll, jag och Nicole är klara medans Thomas dammsuger (hör jag nu) ute i garaget och är alltså inte ett dugg klar.
Segt att bara vänta!

Jag har varit och fått massage idag, guuuuud va skönt! Så avslappnande! Minst en gång i månaden ska jag unna mig detta framöver.
Blev lite shopping innan massagen. Jag köpte byxor,tunika och en amningströja till mig, och byxor och tröja till Nicole. Bytte även en Nijntje-tröja jag köpte på Kappahl i Göteborg, den var så ful i en sömm. Det gick bra att byta fast Nicole använt den, så jag tog en storlek större för den var nästan för liten den hon hade!

Nu ska jag borsta håret och sminka mig sen sätter jag mig i bilen och trummar på ratten! (vet en som skrattar nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0