Storsovaren!

Nicole sov i 4½ timme i eftermiddags, så jag passade på att ta bussen till willys och handla.
Jag gick hem sen, det tog typ 30 minuter. Skönt med promenad.
Vi bor ju ganska högt så det var en enda lång uppförsbacke hem, plus att jag hade varorna jag köpt i en ryggsäck på ryggen! Bra träning!!!

När vi kom hem åt jag sen lunch lite snabbt och sen gick jag ut i garaget och satte igång att måla, Nicole sov i sin vagn utanför.
Jag hann måla klart allt och höll på att packa ihop sakerna när Nicole vaknade, bra synkat som vanligt..hehe..

Nu har vi alla ätit och är mätta och belåtna.
Thomas är ute i garaget och fixa med elen, jag och Nicole ska nog gå upp i sängen och titta på tv och mysa lite!


På fredag kommer min bror och hans familj ner och hälsar på, ska bli riktigt skoj!
Hoppas de kommer ihåg gungan till Nicole, tror hon kommer trivas i den.

Nae nu går vi upp i sovrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0