Sortering

Jag sorterar papper idag, riktigt trist!
Räkningar, lönespecifikationer, försökringskassapapper osv..

Snart ska vi alla ut på promenad, vi ska bort till sjukhuset och handla på apoteket!


Igår var vi och kollade när Stoffe,Björn och Martin körde cross i Hillarp. Jessica kom också dit efter ett tag.
Nicole sov så gott hela tiden, tur hon är van vid oljud för hennes hörselkåpor är för stora för henne. Julia tyckte dom var superbra dock!


Vi har köpt en bärsjal till Nicole nu, hon gillar den sådär faktiskt. Första gånen satt hon bara och myste mot mig men nu känns det mer som att hon inte vill ha den.
Vi får väl se hur det går annars säljer vi den vidare.
Inte direkt att man vill gå runt och bära sitt barn i bärsjalen hela dagarna ändå!
(nu sitter hon dock och halvsover hos mig)


Ja just det, har ju glömt att berätta att Nicole ler ofta när man pratar med henne nu!
Såå mysigt!



Nu ska jag göra oss klara för promenaden i höstvädret!
Tror det får bli en kopp varm choklad i soffan när vi kommer hem



Sitter själv i vagnen!





Kommentarer
Postat av: Sandra

så söt hon är, en riktig prinsessa :)

2009-10-25 @ 15:13:44
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0