Slappelördag!

Jag vaknade med migränliknande huvudvärk så jag och Nicole har legat i sängen till för 30 min sen!
Skönt med morgonmys i sängen.
Thomas var uppe med tuppen och har grejat i garaget/gymet, nu är han och handlar spackel och slipmaskin.

Ikväll ska Thomas iväg med några kompisar, jag och Nicole åker till mormor och morfar och hälsar på!

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite!


Blev inte att jag la mig i soffan, jag bakade en sockerkaka istället!

Nu vaknade Nicole så jag ska amma henne sen ska vi ut i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, finns inget värre än att vakna med huvudvärk. Gjorde jag med imorse, men som tur är har det försvunnit! :) kram

2009-10-17 @ 11:39:11
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Malin

hej! ja det är superskönt att hon bara ammar 2ggr per natt. Idag har hon dock ätit en massa gånger redan :) men jag har ändå hunnit med en dusch när hon sov, jätte skönt! :) vi verkar ha fått smidiga tjejer båda två! vilken tur :) kram

2009-10-17 @ 14:00:14
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0