Slappedag?

Ja jag tror det får bli en mysdag idag!
Det är gråmulet väder och inte så lockande att spendera dagen utomhus,
men självklart ska vi ge oss ut någon gång under dagen ändå!

Det var derby på Gamla Ullevi igår, Gais- IFK Göteborg, vi kände hur det gungade i huset(skojar inte!) när IFK-fansen hoppade på läktaren.

På kvällen när Thomas jobbat klart skulle vi ut och käka, Nicole vägrade såklart att somna så det blev lite stress för min del.
Blev att jag fick gå iväg och amma precis när maten kommit in,
jag satte mig i en fotölj i ett annat rum och Nicole blev nöjd!
Mitt under amningen hörde jag ett j*vla liv utanför så jag reste mig upp för att se,
fullt av poliser och fotbollsfans!
När jag kom tillbaka till bordet och börjat äta så låste servitören dörren för vår säkerhet,
lite scary att det ska behöva vara så faktiskt!
När vi skulle gå hem hade det lugnat sig rätt mycket men det var fortfarande mycket poliser kvar.


Sedan Nicole föddes hade hon sovit hos oss, men inatt sov hon själv!
Kändes konstigt att inte ha henne i mitten!
Efter att hon fått mat inatt sov hon dock hos oss för det kändes lättare för mig
än att gå upp och lägga henne i vagnen igen!

Nu ska jag lägga mig i sängen och slappa tills Nicole vaknar,
sen efter lite amning och mys ger vi oss ut på stan!


Mitt jobb!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0