Shopping

Är så sugen på att shoppa, nog tur jag inte är i stan idag!

Bestämde nyss att jag och Nicole ska till Malmö på söndag och fika med Marie, ska bli mysigt!!

Full rulle denna veckan..
Imorgon ska vi kanske på fotboll(om Thomas hinner hem),
på torsdag ska vi till Nicoles farmor och farfar,
på fredag ska vi till Nicoles mormor och morfar och dit kommer även morbror Andreas,moster Christine och kusinerna Mikkeline,Sissel & Knut.
På lördag vet jag inte vad som händer,
på söndag ska Thomas jobba i Malmö på fotbollen och jag ska träffa Marie!


Nu ska jag passa på att städa lite snabbt, gäller att passa på när Nicole sover!

Kommentarer
Postat av: Anonym

barn som ligger i säte löper tydligen större risk för att höfterna inte utvecklas som de sdka. plus att jag låg i skena som liten och det är tydligen ärftligt. Därför kollades hennes höfter :)

2009-10-27 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0