Regn

Idag är det grått och regnigt ute, en perfekt dag att spendera i sängen och mysa!
Jag och Nicole har bara varit nere en kort vända så jag fick äta frukost sen gick vi upp i sängen igen.
Jag har kollat på tv och Nicole har mest sovit!

Thomas är dock aktiv idag, han är just nu på byggmax och köper saker till garaget som han och Stoffe ska fixa till imorgon.

Även jag ska faktiskt göra något vettigt av denna dag, har precis ätit lite lunch och när Thomas kommer hem ska jag köra till Willys och handla.
Sen vid 18-tiden ska vi åka till Ikea och sen om vi hittar någon lampa till köket, så man slipper skämmas när folk tittar in från gatan!


Nu ska jag gå in i sovrummet och kolla till min kära dotter, hon borde vakna snart och vilja äta.


Längtar till måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0