Måndag!

Så var det ny vecka igen, tänk va tiden går!
Det är ju jul innan man hinner blinka känns det som, jag längtar till julen! Så mysigt det ska bli!

Vi väljer ju att inte döpa Nicole i kyrkan eftersom ingen av oss är troende och det skulle kännas fel att "tvinga" in henne i en religion. När hon är gammal nog kan hon välja sin tro.

Jag sitter och läser om olika namngivningscermonier nu, jag har aldrig varit på någon så jag vet inte riktigt hur det går till!
Men jag har en liten bild framför mig nu hur jag vill ha det,
men jag får diskuttera med Thomas om det hela först!

Nu ska jag ge Nicole mat sen ger vi oss ut en runda innan jag ska måla i garaget!

Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Jag tycker inte att man "tvingar" in sitt barn i tron för att man döper de i kyrkan, men jag förstår din tanke. Alla gör ju precis som dom vill med den saken :) Själv tycker jag det är viktigt med alla traditioner..

Ha det så bra!

2009-10-26 @ 13:45:03
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: kia

Vi hade en namngvningscermoni med med william. Vi dubbade honom med svärd. Och så fick han två faddrar.. Inget märkvärdigt. Men vill han konfirmera sig så får vi döpa honom innan dess. Jag är inte skriven i kyrkan och Jimmy ska gå ur. Blir samma med nästa bebis.

2009-10-26 @ 16:47:25
Postat av: kia

Vi hade en namngvningscermoni med med william. Vi dubbade honom med svärd. Och så fick han två faddrar.. Inget märkvärdigt. Men vill han konfirmera sig så får vi döpa honom innan dess. Jag är inte skriven i kyrkan och Jimmy ska gå ur. Blir samma med nästa bebis.

2009-10-26 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0