Göteborg!

Så är vi i Göteborg, hela familjen!
Vi släppte av Thomas i Mölndal imorse sen körde jag och Nicole vidare in till Göteborg, med hjälp av navigatorn i min nya mobil! Hehe..
Nicole sov hela vägen upp, hon somnade när vi kört i 2 minuter och vaknade när jag kom in på hotellrummet, snacka om att sova lägligt!



Nu sitter jag på hotellrummet och vilar fötterna!
Har varit i Nordstan(stort köpcenter) och gått i affärer i typ 2 timmar!
Nicole har sovit hela tiden, slmntutan!

Det känns helt fantastiskt att kunna gå/stå igen utan smärta!



Vi bor på detta hotellet
Ligger precis brevid Gamla Ullevi.


Sover gott!


Man är väl turist, såklart man måste ta kort på en spårvagn!



Nu ska jag vila mig lite!
Bilder på dagens inköp kommer sen!

Kommentarer
Postat av: marlene - Mamma till Ned

Skönt att du inte har ont längre! :)

2009-10-05 @ 16:12:02
URL: http://smarlene.blogg.se/
Postat av: Malin

oh vad mysigt ni verkar ha det. Så skönt att du inte har ont längre heller! Ja du nu är det bara en vecka kvar så det är väl lika bra jag vilar mig iform ;). Eller ska jag springa runt som en galning och passa på inför snittet?! :P

2009-10-05 @ 20:55:53
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0