Hemresa!

I eftermiddag åker vi hem till Skåne igen, det har varit riktigt mysigt att vara på minisemester!
Jag har packat ihop nu och ska checka ut om 1 timme, tänkte passa på att vila lite först.

Ska ta en tur på stan idag med tänkte jag.



Ringde nyss till husläkaren, måste kolla upp mitt öra. Har haft problem med det en längre tid och precis efter att Nicole föddes fick jag ont också.
Har dock inte blivit färdig att boka tid och nu känns örat helt svullet och jag har precis som lock för örat.
Jag fick skäll för att jag gått med rinnande öron så länge utan att höra av mig, men sist jag försökte kolla upp det så skyllde dom på att jag använt tops så då känns inte så lönt att betala ett nytt läkarbesök.
Men nu har jag som sagt ont,precis som öroninflammation.
Sekreteraren surade lite om att det inte fanns någon tid idag och då sa jag,
-nej idag kan jag ändå inte
-nähe då är det öppen mottagning imorgon!
- jaha och när är det då?
-mellan 9.30 och 10.30.
'-tack, då kommer jag då!
-ja gör du det (sa hon helt apatiskt)



Nae nu ska jag lägga mig i sängen och slappa!



Sura miner och tumme ner för mamma som fotar när jag sover!


Kommentarer
Postat av: Bianca

otroligt söt liten flicka du har... hon verkar hur go som helst.. själv går man o väntar på sin egen lilla pojke..gått "över tiden" i en vecka nu.. o så läser jag här lite ibland hur mysigt du har det med er lilla dotter..man kan inte göra annat än att längta massor!!

2009-10-08 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0