Gäsp!

Jag hann inte vila så mkt efter att jag skrivit innan, Nicole vaknade nämligen!
Jag ammade henne sen låg vi i sängen och myste, till slut somnade vi båda två och jag vaknade 1½ timme senare!

Nicole sover fortfarande och när hon vaknar ska jag bara amma och
byta på henne sen ger vi oss ut på stan,
får nog ta regnjackan i bilen först för det regnar av och till!

Tänkte jag skulle kolla lite efter något ställe att äta på ikväll,
vi såg en grekisk restaurang på nätet igår men gick inte dit för vi visste inte om det fanns några alternativ i det området om den inte skulle vara "barnvänlig".
Blir nog att jag tar det hållet när jag går, sen var det inte långt till Avenyn så jag fortsätter väl dit!


Nu ska jag göra mig helt klar att gå så jag är redo när Nicole vaknar!


Kommentarer
Postat av: Malin

ne det lutar åt att vi hjälps åt att baka bullar i helgen. Men när de tar slut så ska jag deklarera bring your own fika! :P Låter som att ni har det skönt och att Nicole är helt underbar!

2009-10-06 @ 15:31:56
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0