Första gången..

Ikväll ska vi ha barnvakt för första gången!
Nicoles mormor kommer hit medanns vi ska på sista hemmamatchen för HIF, det är ju även Henkes sista match så det blir nog lite speciellt!
Det känns dock lite konstigt att lämna henne, jag ar ju varit utan henne innan men aldrig lämnat henne till någn annan än Thomas.
Jag är dock inte det minsta orolig, kanske liite för att Nicole ska vara på ett hemskt humör och göra det jobbigt/trist för mormor då.


Nu måste jag väcka Nicole så hon hinner äta innan vi ska till BVC, hon har sovit hela förmiddagen. Efter bvc kommer min kusin Maria hit och hälsar på, ska bli skoj att träffa henne! Har inte träffat henne sen vi var på hennes 30års kalas i somras.

Nu vaknade hon faktiskt själv! Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0