Flytthjälp!

Idag har Thomas hjälpt Tommy och Margareta att flytta,
jag och Nicole åkte dit och hjälpte till en liten stund med.


Ikväll ska vi till Björn och Åsa och kolla på fotbollen, Heja Sverige!

Nicole och Thomas är ute i garaget och grejar nu,
Thomas håller på att bygga på sitt gym och Nicole sover säkert!


Själv har jag slappat/vilat en stund, snart ska jag göra mig klar för att åka iväg!


Avslutar med att lägga upp lite bilder, tömde nyss kameran!

GÖTEBORG

På väg!


På hotellrummet


På promenad i solskenet


På den grekiska restaurangen,
mamma ser skum ut!


Utanför Gamla Ullevi


Utsikt från vårt rum

Lite blandade bilder!

Nybadad!


Ligger i sin egen säng!


Mys!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina bilder! Hon är jättesöt!

Hur mår du nu föresten?

2009-10-17 @ 04:53:21
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0