BVC

Idag har vi varit på första BVC-besöket.
Det gick jättebra och Nicole har gått upp 200gram sedan vi kom hem! Alltså har jag gott om mjölk till henne.
När vi kom hem fixade vi lite sen efter att hon fått äta lite så gick vi på en liten promenad till affären.
Jag har fortfarande väldigt ont så detta var jobbigt för mig så nu tänker jag inte göra så mycket mer idag,
ska lägga mig och vila lite nu tänkte jag!

Vi hade kalas här igår för mig, fick en Ipod och presentkort på Väla.
Nicole fick fina kläder av mormor och morfar, och en spargris!

Mormor och morfars kompisar Anki och Janne hade köpt en bok till Nicole där vi ska skriva in saker, kul!



Nu är det dags att vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0