Vaccination!

Idag var jag och vaccinerade mig, egentligen känns lite lite skumt eftersom jag aldrig får influensa typ.
MEN man ska aldrig säga aldrig!
I förmiddags var jag och gjorde vid mina naglar, Nicole sov mest eller så låg hon och "pratade" på sitt lilla knorrande vis!

Om en timme ska vi åka ner till stan och käka middag med våra pappor(fars dags-present), mammorna fick också följa såklart!

Nicole sitter och kollar på fiskarna i sin gunga, hon tycker verkligen om att sitta där och titta på fiskarna och lyssna på musik! Man behöver inte ens ha "gunget" igång, hon är så nöjd ändå!




Igår var morfar här och åt lunch med oss,
han är jättekul och så får man mat..det gillar jag!


Leket i babygymet jag fick av Jemina, det är superkul!
Giraffen och fågeln är mina kompisar, vi har pratat en massa i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0