Tura!

Igår turade vi med Andreas,Christine,Mikkeline,Sissel och Knut. Christines syster Annika och hennes ena tvillingson var också med!
Här kommer lite bilder från turen!

Andreas, Knut, Mikkeline,Nicole och jag!

Sissel, Christine, Fabian(eller Herman) och Annika(eller Ankana som Sissel säger)

Mys!

Mys med pappa!


Efteråt följde vår barnnvakt Mikkeline med oss hem en stund.

Mys i soffan,
Nicole somnade som vanligt hos sin kusin


Senare åkte jag,Mikkeline och Nicole till Ängelholm till mina föräldrar.

Mikkeline och Nicole sover ihop i fåtöljen

Sissel utslagen i soffan

Mikkeline vaknade och lämnade över Nicole sen somnade hon i soffan!



Nicole sov till 6 imorse, sen när hon ätit sov vi till 9.15 ungefär.
Då åt hon lite igen sen gick vi ner och gungade i gungan hon fått av familjen Jilkén, återigen TACK!


Hon har blvit hes stackarn, hoppas hon blir bra snart igen!

Jag tror nog inte vi åker ner till Malmö idag,  jag känner mig krasslig jag med så det
får nog bli en lugn dag hemma.
Men först ska vi gå till Willys och handla lite,
men denna gången tar vi bussen hem för min rygg pallar inte massa packning idag!



Jag avslutar med en bild på Nicole och hennes mormor och morfar. här är hon 22 timmar gammal!






Kommentarer
Postat av: Sandra

söt nicole är i det rosa hårbandet, hihi! kram

2009-11-01 @ 12:06:24
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: andreas

Tack själv, för en supermysig helg!!

2009-11-03 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0