Tjejkväll!

Ikväll är Thomas ute med sitt jobb så jag och Nicole har tjejkväll här hemma!
Vi har precis myst i nästan 2 timmar i sängen med lite amning och sånt.

Utslagen efter bus och mat!

I förmiddags var jag och Nicole hos Jessica och Isabelle. Trevligt som vanligt!
Isabelle visade vem som var äldst när de låg på filten på golvet,hon puttades och så..hehe...
Nicole gav tillbaka genom att kräka lite på filten!
Dom var så söta när dom låg där ihop!

I eftermiddags har vi varit på BVC och efter besöket där gick jag inom Eskils Tobak för att hämta min biljett till supercrossen i Malmö.
Tur för mig att det var Linus som stod där för förvirrade jag glömde mitt VISA-kort där! Upptäckte det när jag kom hem och då hade Linus redan meddelat på blogg och MSN!
Tack Linus!
Så det var bara att ta på sig ytterkläderna igen och traska ner och hämta!

När vi ändå var där nere köpte jag lite ljung i blomsteraffären som jag planterade när jag kom hem igen.
Jag planterade även tulpaner och påskliljor som jag köpt i Holland,
sen hann jag inte mer för det var mörkt och Nicole vaknade.


Nu ska jag fixa lite mat till mig själv sen blir det nog inte mycket mer gjort denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0