Snatteri

Igår var jag och Nicole hos Tina och hälsade på, Nicole fick supersöta kläder! Tack!!
Vi var först nere i affären för att köpa fika, då såg vi en snattare. Han la ner en burk läsk eller något sånt i fickan helt lugnt, fast han var "bevakad" av oss och någon annan.. Sen stod han lugnt kvar och pelade i näsan!
Tina gick bort till kassan och sa till så dom ropade på någon annan som gick fram och bad honom lägga tillbaka det han tagit. "Jaja..jag skaaaa" svarade han, sen stod han kvar och visste inte var han skulle lägga sakerna.
Han var nog lite efterbliven faktiskt.

Vi tog bussen hem från Tina, överfull redan när vi gick på så busschauffören fick säga till folk att flytta sig så jag kom på plats nmed barnvagnen(tur jag hade den med mig annars hade jag fått stå där mitt i gången och trängas!)
På busshållplatsen på Elineberg hittade jag min vante som jag tappat när jag gick på bussen på vägen till Tina, den var riktigt blöt men den torkar ju förr eller senare!


Idag har vi haft en riktig mysmorgon, när Nicole vaknade låg hon och tittade på allt och "pratade" och jag satt och läste. När hon sen ätit låg vi och myste en lång stund, säkert 1½ timme. Hon log/skrattade massor men varje gång jag skulle ta kort slutade hon! En gång lyckades jag ta precis innan hon slutade så det är ett liitet leende iaf!



Nu ska jag äta sen börjar dagens äventyr!


Avslutar med 2 bilder från helgen!

Två trötta kusiner myser!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha o nu e det hans fel att vanten var BLÖT

2009-11-03 @ 13:48:53
Postat av: Marie

Tack för att du rättar min svenska.. har alltid sagt fel på skärt.. hehe.. men det e på tiden jag lär mej.

Vad söt din dotter är. Hon verkar vara hur snäll o gullig som helst. :D

2009-11-04 @ 05:35:24
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0